Χτες, 17 Ιουνίου έδωσε την πρώτη της συναυλία η πρόσφατη ενσάρκωση των Rainbow, με τους Ronnie Romero (Lords of Black) στη φωνή, Jens Johansson (Stratovarius) στα πλήκτρα, David Keith (Blackmore’s Night) στα τύμπανα και Bob Nouveau στο μπάσο να πλαισιώνουν τον θεόρατο Ritchie Blackmore. Δείτε παρακάτω το setlist της βραδιάς στο φεστιβάλ Monsters of Rock στο Freilichtbühne του Loreley στη Γερμανία καθώς και ορισμένα videos που τράβηξαν παρευρισκόμενοι.

Published in Hammer TV

Οι Lords of Black του τωρινού frontman των Rainbow, Ronnie Romero, κυκλοφορούν αυτή τη περίοδο τη δεύτερή τους δισκογραφική δουλειά με τον προφανή τίτλο "ΙΙ", και παρουσιάζουν από 'κει το video για το τραγούδι "Cry No More".

Published in Hammer TV
Page 2 of 2